CALMA INTEGRADA a LA NATURA

ON SOM

estiu ivèrn

1. Còl de l'estanh gelat amb còl d'Amitges a la dreta

El Refugi de Saboredo és un refugi de muntanya dins de la Vall d'Aran, a 2310m d'altitud i situat al costat del Llac de Baish, a la Vall de i dins de la zona perifèrica de protecció del Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.

Forma part de la ruta Carros de Foc, una travessa de 55km que recorre tots els refugis que s troben dins del Parc Nacional d'Aiguestortes i Estany de Sant Maurici.

Trobarem el refugi de Saboredo entre el refugi de Colomers i el Refugi d'Amitges.

Accessos:

Per la carretera C28 de Baqueira direcció Port de la Bonaigua, el primer trencall de dretes on una pista de terra  sense  indicació (no confondre amb el que indica  Vall de Ruda)  baixa fins a  un primer creuament en el que si trobem un cartell en fusta que indica Refugi Saboredo. Hem de seguir baixant cap a creuar el riu,  fins una corva d'esquerres que ja ens orienta cap a la remuntada de la Vall de Ruda. 10/12 km en total fins deixar el cotxe.

1. Segons condicions meteorològiques i de nheu, l'accés per Bonaigua es pot fer des de la valla de fusta (remontant 10'per pista d'esqui) o bé  des de la superior de Peülla